уторак, 7. април 2015.

...............Cekam da primim platu  pa da kupim 200 gr dobrog smeha i na vrh kasike proleca, onako ko pepeljuga da udedem  noge u cipele, svima prilicno tesne pa da poljima jasem konja vrana
Nije vreme da tugu bazdarim nikako, od toga mi oci menjaju boju, bice susno leto u ljubavi i cvrkutu ptica,
Danas mi nedostaju vrapci, eh kome li dzivdzanite i remetite misli, kome serete na nove salvete..
jednom sam na jednom tremu uz cvrkut mastala da pisem pesmu o oblaku s tvojim likom, ali nije mi se dalo, nisam te jos znala..
Znala sam da postojis negde, da pokusavas da me nadjes , da tumaras kao i ja hodnicima, stanicama...


Нема коментара:

Постави коментар

  pesme moje su kopilad nastale u najcistijem bludu mene i mog zivota nepodojene dajem ih vama da ih spremite za zivot ja nisam istom vicna...