среда, 15. април 2015.

PO SNOVIMA LET

POEZIJA - MIRA D. ŽIVKOVIĆ

Jedne noći zimske
Mira Živković
sanjala sam da mi krila rastu 
tu ispod srca 
čudno šarena 
sa bojama duge
ponirala su mi do komora
Bilo je lepo to saznanje da krila imaš da se visini daš da oblake u džep staviš

Bolelo je stiskalo me to krilaćenje po oblaku šepurenje
Probudiše me pekari što nose hleb i kifle za sve, sto ptice nisu
Ako budemo ljudi ostavićemo iza nas mrvice hleba dobrote ljubavi pesme... snova.. za novu sanjalicu sto me noćas menja na nekoj novoj adresi..
Ostaće tragovi traganja i meni i vama
Bacimo mrvice.... za novi let
Kad se izgubljeni jednom poželimo vratiti među ljude po tragu leta bez krila tragom mrvica bacenim snovima sa oblaka lako prežaljenim ljubavima
Ostavimo trag da nas nađu da se nađemo...

Mira Zivković

Нема коментара:

Постави коментар

  pesme moje su kopilad nastale u najcistijem bludu mene i mog zivota nepodojene dajem ih vama da ih spremite za zivot ja nisam istom vicna...