субота, 12. мај 2018.

  ja sam Tea, danas idem na jedno putovanje koje se moze nazvati virtuelnim, jer sta su sjecanja nego pravljenje novih slika , otvaranje fioka, sa onim losim osjecajem u stomaku, i onim treperenjem pri pomislima, covek kao bice sa secanjima mora da shvati da su sjecanja najveci dar, kazu kad umiremo da nam se ceo zivot danima odmotava, da se i fizicki mogu videti pogledi bica koje napusta svet,
 zato pravimo uspomene, 
ja danas ulazim u voz kroz moja sjecanja, lepa sam , obrazovana,posedujem vozilo, dobra sa u krevetu, plodna sam, volim da putujem..

 danas morate da se predstavite svima preko nekog jebenog CV ja , 
cesto sam imala potrebu kad izadjem s tipom na sastanak da mu odmah pokazem sise , picku, i ostalo
da mu kazem da nisam za oralni sex, da se covek ne muci da pita, kao i poslodavac na sastanku za posao, 
/da li imate dece
/ da li cete da radjate decu
/da li spremni raditi duze
 i tako,,
brzopleta sam , vidim sve dva dana unapred , i mozda bi to trebala da koristim, lukavo, ali ja to odmah bacim na sto ko ciganka smotuljak razirim i kazem , to je to!

u fazonu sam moderne zene , radim , skitam, nekad ne spavam po nekoliko noci citam modne casopise
citala sam i neke pisce, povracalo mi se od Dostojevskog , od Hesea sam naucila , da volim moje lepo dupe , i da budem ponekad srecna..
meni je zao svih oih koji danas pisu, pa ko ce to da cita, nakotila se literatura ko pacovi
da bi neko procitao sve o no sto sam ja i pre mene i zadnji vek i ovo sad mora da zivi bar 150 god, a onda da pogleda sve filmove, predstave, 
i kad ce onda da radi , da radja i ostale potrepstine
 covek ne voli da se bavim nicim ako ne mora, to pokazuju nasa deca i omladina
i ne serite im da ne citaju, pa ne bi ni vecina od vas citala dok su cuvali ovce na selu, da je bilo tetrisa i mobilnog,
ljudi traze kratko i sadrzajno
novo i netaknuto
pa svaka majka pola literature deci citira dok odrastu, isprica im sve bajke , zasto bi oni to sad ponovo
 Ja putujem vozom, unutra je sve kako treba , obican voz, a kroz prozor mi leti zivot ,, eno bas sada moj bivsi me voli, kupuje mi kinesku hranu, Boze dodje mi da kazem , divan je,,,,a jebala bi mu majku dva puta na dan za mnogo toga, no dobro je , secam se moje  kutuje nisu sagorele , u svim padanjima u vatru kojim sam sklona,,,,
cao dragi.
doterao si liniju, raduje me, nadam se da si se skinuo sa majoneza,bez velike patnje , ili bar brzo kao sa mene .
masem..
idemo dalje ....

Нема коментара:

Постави коментар

  pesme moje su kopilad nastale u najcistijem bludu mene i mog zivota nepodojene dajem ih vama da ih spremite za zivot ja nisam istom vicna...