уторак, 21. април 2015.

DA MOGU.............

Da mogu
i ja bih trazila Bogu
srce sa bar pet brzina
pa da ga prilagodim ljudima
i u petoj i na leru
kad pocnu o ljubavi da seru
da obidjem ljubavne trabante
da me ne vide
ne pamte
da sa stilom obidjem
na prvoj stanici sidjem
kad me kocije snova
ponesu
da budem nekom ova
nekom nova
ne menjam adresu
zemaljsku
na moju dasku
obidjem po koji krug
Kad mi ljubav , postane drug
ne nosim ni sminku
ni ratnicke boje
niti mi heroji lepo stoje
u srce
vise ne pustam
gadno je pocelo
da propusta
da popusta!!
nemam ja sitno za kusur
ni povratne karte
onE sto odu
molim da se ne vrate
MIRA D. ZIVKOVIC
7,01,2015 NS

Нема коментара:

Постави коментар

  pesme moje su kopilad nastale u najcistijem bludu mene i mog zivota nepodojene dajem ih vama da ih spremite za zivot ja nisam istom vicna...