недеља, 12. април 2015.

UZ JAJA

I bi Uskrs , i sve sto ide uz to,,,,,,,,,
ja ne pridajem veliki znacaj Bogu, bar ne u ovom obliku kako mi ga predstavise,,neka mi oprosti i On i vi njegovi sledbenici
mnogo toga ni ja Njemu ne prastam, i ako sve to naukom i ucenjem smatram,,,,
religija stvorena da odvaja ili spaja ljude, nisam  to jos sebi smestila u pravu spoznaju...ali
osecam da nesto nije po redu voznje stiglo 
ili Bog ili ja..............

Verujem i osecam da je Bog u nama , i ne trazim ga nigde drugo.......
ne prihvatam da mi iko odredjuje puteve pa ni sam Gospod , jer i sam  je tako birao. i po sebi nas stvarao.
ljuti me skrivanje iza Njega, gresnih i slabih, i uplasenih..
i zato svima danas porucujem HODAJTE SVOJIM PUTEVIMA , kakvi god da su
vasi su i za vas stvoreni.
ne postaje se ni vernik, ni gresnik rodjenjem, vec onim kako vas dozive.............
nemamo bas svi srece da imamo dobar PR.
i zato verujte u sebe, Bog je uvek uz hrabre..........



Mira D.ZIVKOVIC

Нема коментара:

Постави коментар

  pesme moje su kopilad nastale u najcistijem bludu mene i mog zivota nepodojene dajem ih vama da ih spremite za zivot ja nisam istom vicna...