субота, 30. мај 2015.

MOJ NOE

Ne bih da te nosim na duši
ni u u njoj

 tlo sam porozno
za velike reči


nemam krov za  snove
pod vedrim nebom
roširim  ih  
da ne  obudjave
 plavo u ocima
prokisnjava
potapa

bice dovoljno 
za smak sveta

 napravi barku za ljubav
onima sto ne znaju
plutati
kroz zivot

mojom kosom poveži jedra
od srca  odjeljaj sidro
zastava je i dalje ista
to znaš!!

gledaj da boja zastave i kosulje bude ista
da me moda malo zaprati


skoni  se u njedra   mi prazna 
kosulju belu u cvor mi veži


da golotinjom ne ovladam pucinom
svetinom

obuci me
u belo
pa onda kukaj

 maši 
nevjesti
djavolici
sto je pojedoše horizonti...

MIRA.D.ŽIVKOVIC





Нема коментара:

Постави коментар

  pesme moje su kopilad nastale u najcistijem bludu mene i mog zivota nepodojene dajem ih vama da ih spremite za zivot ja nisam istom vicna...