среда, 3. фебруар 2016.

Izlaz

 Ako pokusate uvek ulaziti na glavne ulaze, propusti cete kisu u kosi, , poglede zaljubljenih u tami, 
sve ono sto se od gostiju skriva, i bogastvo i sirotinja, zadnjih dvorista, i umazane zavese nosevima zarobljenim u garave noci...
  Lije ko iz kabla, Zmaj Jovina, stidljivo pokusava da bude glavna strafta, i ako je napukla i  od moje i tvoje stikle, 
  Tuzni sviracu, ne vredi pevati ljudima, 
prodaj dusu, ako ti zatraze, mozda ucaris, i onako ostanes bez nje pre ili kasnije..

Ne pevaj o pravdi ti golube , umazih krila ..
prenisko letis , i premalo seres nad  rukama sto te hrane...
da kupe malo tastine, i malo tisine u Porti.. 

Rece da me voli vise od svih, i ode da ne smeta, 
Luka se ne pravi da brodovi ostanu, vec da odahnu..........

skip...........
Jedro mi taman za haljinu , da je skrojim za oci muske..
ja igram svoju igru.

ne pricaj o tome.. 
sve sto se desilo moze imati i reprizu..
pazi se u produzecima..

u Porti su Djoletovi klinci..

sad usahli neki starci, setaju mladost iznajmljenu na sat...
dodiruju nebo, 
kisa pada, 
Novi Sade, umij se Dunavom, menjaj me za tvoju slobodu..


Нема коментара:

Постави коментар

  pesme moje su kopilad nastale u najcistijem bludu mene i mog zivota nepodojene dajem ih vama da ih spremite za zivot ja nisam istom vicna...