понедељак, 8. фебруар 2016.

NOC

 Suv vazduh
 oci  vlazne
misli bludne

Koraci se spustaju niz ulicu
nijedan nalik na srecnika
necu ti se javiti
Mesece

Dzaba mi osvetlis ulicu
marim ja
glava me boli od nezivota
od nepisanja
od nepristajanja

Zar zelis  ti obicna maso,  sto Suncu ukrades svetlost
da me ucinis vidljivom
onima sto me jure,,

Sacekacu ih na sledecem  cosku
gde ne dopire svetlost ni tvoja
ni ulicna
ni Bozja

DA IM PLJUNEM U LICE
i pruzim ruku..pesnika

Znas da noci ne volim da delim
da se kurvam sa stihovima
u mokrim plahtama
sakrij me Mesece

mozda ti se jednom i obecam
dok mirise caj od kamilice
dok mi mazis lice
kroz prozore koji odavno vape za kisom.











Нема коментара:

Постави коментар

  pesme moje su kopilad nastale u najcistijem bludu mene i mog zivota nepodojene dajem ih vama da ih spremite za zivot ja nisam istom vicna...