недеља, 30. октобар 2016.

Ako me, jednom za vesala namene
Biram boju crvenu za konop
obazno ga uparite s crvene gace cipkane
Ispostujte one kojim odem
Jer ce me umetnikom
Zvati oni koje ostavim
Tamo gde odem pera se necu hvatati
Uvaticu se pegle, varjace
I starih zanata
Uprarite me s crvenim
Da mi se krv ne vidi
Da me se otac ne stidi
Za koju sicu prodajem pretke
Ja pjesmom pokusah nahraniti dusu
njive mi spalio vjetar
Telo mi spzilo sunce tudje
Pa i ako nije lomaca
I ako mi oplacete ko sveticu
Nemojte mi na dole
Kapke
Ne spustajte me
Bacite me
Ja sam ,svima odavno
Spustila
Rukavicu bacila
Pa odzivite ovaj život
Kad vam se  ne sviđa
Kako ja to činim
Samo mi uparite
Lomaču i gace
Toliko
placite
Da se ne upiskite
Možda vas i mrtva nasmejem ;)
By Mira

Нема коментара:

Постави коментар

  pesme moje su kopilad nastale u najcistijem bludu mene i mog zivota nepodojene dajem ih vama da ih spremite za zivot ja nisam istom vicna...