среда, 16. мај 2018.

 C je ozenjen, zaposlen u banci, ima prestizan posao , dobar auto , lepu i uspesnu zenu, zive u kuci na kraju grada,
voli lagodan  zivot i potrudio se da ga i ima, Supruga ga obozava, cesto sam ih gledala ka se ljube na trgu, setalistu, Krali su poglede ljudi, kako i ne bi ljubav je retka pojava bar ona koju zovemo prava i vecna,
 Njegova supruga je M lekar povecena poslu u decjoj bolnici i svom suprugu, savsrene lepote, vodi racuna o svakom
 detalju svog zivota, preventivno lekarski

M i C putuju na odmor , savrsen daleko od ljudi, imaju kucu na reci, i zele uzivati zajedno .

prvi dani odmora su po prirodi stvari samo spavanje pijenje kafe , i gledanje nabujale reke
dorucuck u podne , u krevetu i tako to,.
 Nakon odmora odlaze do obliznje varosi, da se malo provode.. ponekad zajedno ponekad odvojeno
to su se dogovorili na pocetku braka samo sloboda cuva ljubav!

 Jedne noci C doteran odmoran izlazi sam , dok supruga odlucno zeli da nauci da pravi slatko od kajsija
  ispracen uz zagrljaj i :Budi dobar! izlazi iz kuce..

oko centralnog  trga male varosi sve je vrvivilo od zivota, mladosti i ljudi koji su opusteni dosli po malo uzivanja u prirodi
C seda u oblizji kafe , pored njega sedi zena nesto starija od njega  doterana i prilicno sigurna u sebe.
 Kako konobar nije doneo secer , zamolio je da mu  doda dozer sa njenog stola i poceli su neku neobaveznu pricu, o mestu cenama ,
 Noc je odmicala i razgovor je presao za jedan sto.
 C je uz miris crnogorskog vranca otvarao dusu zeni koji prvi put vidi, nisam srecan , rekao je..
u braku sam osjecam se zarobljeno, usamljeno, ali pokusavam da se toga oslobodim , mahao je kljucem bmw a, K ga je slusala i tesila i oa se oslobodila braka bori se sama sa decom, ali eto moze da ide gde hoce,

Kafic je vec najavio fajront i dvoje ljudi su se oprostili i nestali u mrak

C dolazi kuci, njegova supruga bdi ad vrelim slatkim  od kajsija, i radosno dojuri do vrata da zagrli svog dragog.
" STA SAM JA URADIO DOBRO U PROSLOM ZIVOTU , TE SAM TOBOM NAGRADJEN , LJUBAVI MOJA JEDINA"
tako je glupo ici van  bez tebe, bas sam se smorio, ali sam nasao stazu za setanje , i odlucio da svaki dan setam  duze da se malo dovedem u red , samo me teras da jedem nesto , ti nevaljalice!!!
Super , rece M , ajd malo sad jedi pa idemo da se volimo, trebace ti snage dobaci i ode u sobu...




Нема коментара:

Постави коментар

  pesme moje su kopilad nastale u najcistijem bludu mene i mog zivota nepodojene dajem ih vama da ih spremite za zivot ja nisam istom vicna...