субота, 12. мај 2018.

ljubav iz inbox a
  to je fenomen ovog veka , nema osobe koja nije letela zbog poruka , razgovora, sa osobom kojoj su govorili da im je srodna dusa, dasu  karmicki vezani, da su svi pre nje ili njega bili greska, 
koliko se razvoda desilo ili nije zbog raznih mreza gd su padale ljubavi, u toku noci potkocene s par lajkica,
ja licno cuvam moj inbox , i ako nikad nisam imala obicaj da ljubavisem po fb , dobijala sam poruke
na kojim bi zavidela Lenka Dundjerski, svaki muskarac  je Miljkovic kad je ispred njega smart pravougonik a ne zena
svaka zena je kurtizana , dama i verna dok ne izdaje, pricale su pojedine trazile savet , u braku su one i oni , i eto vole se, svakki dan joj pise da zenu ne moze da smisli
da bi s njom uglavnom u drugom gradu poceo iz pocetka
a onda posle nekoliko dana meseci kukale zbog blocka, otvarale druge naloge da ga prate
i pricale o ljubavi
i onda meni dodje da kazem ono sto je meni moja baba rekla o ljubavi
ljubav je kad su vam gace mokre , da laze moze svako!
ljubav je hemija , znale su to i ljude bez diplome
ljubav je sad gorka i ponekad plava pilula..........
ja pisem o iskonskoj ljubavi , koja ceka , pati , sluti strepi , leti
i daje ti snagu da prezivis svaki dan
do konacnog kraja,,
zasto se deca radjaju sa onim kog volimo
ako je tako postala ne bitna
zasto se ne parimo s bilo kim, ili sve ovo vodi tome..




Нема коментара:

Постави коментар

  pesme moje su kopilad nastale u najcistijem bludu mene i mog zivota nepodojene dajem ih vama da ih spremite za zivot ja nisam istom vicna...