недеља, 15. мај 2016.

Žučovanje sa unucima


   Svi mi imamo potrebu prikukati, proplakati, preterati, kad pričamo o sebi o svojim tovarima
no poćutimo, prećutimo, zaboravimo put oblaka baciti vrpce sa darova i onozemaljskih i ovozemaljskih.

Toliko je strah u kosti ljudima ušao da se i sreće i nesreće boje isto
da jednako zaziru od prijatelja i neprijatelja

Ponekad se učlane u jednu a glasaju za drugu partiju, da se niko ne ljuti,pa ti sad budi pametan nerodjeni unučiću, kad mene život sjebe, pa me se raja seti kad ugleda tebe i brata ti i sestru, 
i pita ,"bili vaša baba malo luftika pred smrt ili te brdjanske vijuge ne izdržaše severa vetrove.

A ti ne objašnjavaj , tako ti Boga nikad nikome, jer nećes moći, ja se evo sad pokušavam  s a sobom objasniti, vele ide opet rat, dobro je da je i ovaj moj, samo tebe da ne sačeka, dako protutnji, 
A i Vučić je sila neće dati, pa i Milo, i Dodik, i ko sve na nasrće sinko moj na ovo prazno korito, 
odavno smo zakuvali, i sve pojeli, nekom je i   na nos izašlo, ali živi se..

 Neću se ja tebi smejati odogore što te za ludu babu pitaju, no ću se brinuti kako ćeš taj iphone djavo da ga nosi pokazati svojoj djeci i deci, ne znam odakle će ti žena biti, no me slušaj, proćitaj ti ponešto krijući od knjiga , vjerovatno će to biit zabranjeno, da se ne opametite, pa ne daj Bože  tražite bilo kakvog prava sem da radite , dajete te matićne ćelije , u banku, i da vam taj čip nikad  nije bez baterije,,,

  Ćale ti je bio Boga ni maher u onom counter-u, to da kažeš, možda ti kažu da si Crnogorac , a meni ćeš lično platiti ako li to zaboraviš, 
nema više junaka ni u Srba ni u nas . ali slušala sam,  da je preći te levele gore preći  no Kosovski Boj , i Mojkovačku, 

O gurabijama , priganicama, strudlama ja ti ne smem pričati, jer verujem  da se sad jede taj GMO , i HRONO,  pa da se ne stidis, i da bi za ovo otišao u kakav zatvor.

ja ću te razumjeti i mene je bilo stid kad  bi pekli ustipke pa kuca smrdi , ili kad bi jedna moja tetka krapa uvaljala u brasno, pa polila vinom, ne daj ti Bože, 
ili u Vojvodinu, kad stigne svinjokolj, au bruka. vi sad gospoda samo sejk, itd..

Pročitaj ti poneku knjigu , krijući, čisto babi disident da budeš. sad je trava dozvoljena, nema partija, nema politike, svi jedete isto , mislite isto, ajd blago babi , malo zatalasaj ,

nastaviće  se...........................



Нема коментара:

Постави коментар

  pesme moje su kopilad nastale u najcistijem bludu mene i mog zivota nepodojene dajem ih vama da ih spremite za zivot ja nisam istom vicna...