недеља, 26. фебруар 2017.

Nista nas ne moze ozdraviti, usreciti
Ukoliko se vodimo kroz zivot tudjim pravilima, bez spoznaje sopstvenog bica, bez merenja vremena svojim casovnikom.
Intuicija nam je data da nas vodi
I ako joj se odupiremo cesto zivimo tudje zivote
Ako bi poimali zivot kao najibicniji Indijanac ili covek koji nema ambiciju da poseduje prirodu druge ljude bili bi srecniji od Bila Gejtsa
Sreca je toliko obicna..
Da bude neprimetna ..
18 pari cipela
5 stanova .
Ne moze popuniti prazan zivot u dusi..
Ali duhom bogati mogu ziveti beskrajno bogato smejuci se I ljubeci se na kisi
Ja verujem da se sve desava jer treba bas tako
Samo covek koji zivi bez potrebe da bilo sta kontrolise I menja na silu je srecan..
Otpor sreci je potreba da nas drugi moraju ciniti srecnim a ne mi sami.
Ruseci balans u mislima rusimo svetove..
Mira D Živković

Нема коментара:

Постави коментар

  pesme moje su kopilad nastale u najcistijem bludu mene i mog zivota nepodojene dajem ih vama da ih spremite za zivot ja nisam istom vicna...