четвртак, 10. мај 2018.

Te noci kiša je padala u Beogradu
Vesti kažu I posvuda na Balkanu
U našoj sobi ja I naše zmije, naši crvi ,naše žabe
I mi
Svako u svom obliku o tome sada ne bih
Kakva simbioza, tišine I vriska
Početka I kraja
Ne plašimo se ni oblik tvoj mene
Ni oči moje tvoje sjene
Uživamo svim čulima
Poznajemo naše žabe
I one su prepoznale nas
Nismo bolji no prošlog leta
Ni one ni mi
Ona glasna ludaca krekece"Miroo"
Cujem je I na Futoškoj dok kupujem srećom batake pileće
Novost su naše zmije , pobegle od ljudi kod nas
čovece
I mi smo pobegli od ljudi
Naša kuća je saborna
A ni krst nemamo
Sramota
Mira D Živković
2018 Jojkićev Dunavac Bgd

Нема коментара:

Постави коментар

  pesme moje su kopilad nastale u najcistijem bludu mene i mog zivota nepodojene dajem ih vama da ih spremite za zivot ja nisam istom vicna...