субота, 12. мај 2018.

Problem ovog veka je pojava nove "religije" ja I moja guzica smo sveti. Evo zasto, prirodno je da se ljudi nekad vole, takodje sukobe nekad I trajno prekinu odnos, nije vazno da li to odnos partnerski, rodbinski prijateljski, onda svi vasi vam govore da je osoba dno dna vi ste super I vi noseni tim savetima zaboravite sve lepo s tom osobom, zaljubite se u sebe!
Druga osoba radi to isto manje vise, I tako godinama , zivotom lutamo 
Skupljamo ogorcenja I sebi pletemo lovorike, takvi se sudaramo ko negativno naelektrisani joni, I zato nema akcije ni reakcije, onda idemo kod lajf kouca, da nam dodaju malo egoizma, I kom treba osoba kao vi?
Vama ne treba,niko, niti vi trebate nikom!
Odlomak Apokalipsa ljubavi

Нема коментара:

Постави коментар

  pesme moje su kopilad nastale u najcistijem bludu mene i mog zivota nepodojene dajem ih vama da ih spremite za zivot ja nisam istom vicna...