субота, 12. мај 2018.



..dobro jutro, zelena povrsina reke , Crna Gora, Podgorica u prolece je naljepsi grad , bez konkurencije
niko tako ne siri ruke, grane, mirise, kao ona, sve vrvi od mladosti i mondenskog, mozda se vecina i nece sloziti sa mnom, ali to je malogradjanstina i ne bih o tome, A je bio sin vojnog lica , lepo vaspitan decko
  Sreli smo se slucajno i kao i mnogi momci , imao je ogromne potrebe da pije kafu sa devojkama,
uvek mi je bilo fascinantno to ispijanje kafe, Turci su Bogovi za to njeno uvlacenje u zivote, 

Nisam imala nikada taj model momka koji je  bas za mene, i danas me retko koja pojava navede da pomislim  bas je lep zgodan itd, ti opisni pridjevi o ljudima meni nisu instalirani
trazila sam energiju u ljudima, znao je moj djed reci< ma krece se ka da ga je mrtav kurac pravio>
Mene je zanimalo samo suprotno od toga , i prijatelji i kolege prijali su samo ako su imali taj level 
koji obecava , koji stvara reakciju okoline

A je imao malo energije, mozda je dete vojnog lica na infuzijji discipline od rodjenja i zato se tako oblikovao, ali je zracio dobrotom i neka aura sigurnosti je pratila njegov osmeh, zene u muskracima traze sigurnost i ako vole d ih zovete lavicama , kraljicama, boginjama, zapamtite svaka od njih zeli samo jedno rame za snove, snove i suze imajte to u vidu kad nudite sebe i odnosite sebe.....

 Nagovorio me na pohovane palcinke u Picadilliju, hiticnom caffeu tih godinama, kazu tu se  pusila trava u to vreme, pa ako nije mnogo zagusljivo, onda si mogao da imas ugodno vece, 
i tako je pocelo ,,,
bilo je trenutaka da nismo bili zajedno, pisao je pisma svaki dan, mog oca je to nerviralo,
ali mi se zavoleli, imali smo planove da pobegnemo u Beograd, i da kao odrastemo ja sam imala 19 godina.........
 Imam utisak da u muskarcima izazivam ono sto nisu, da se uzive u ulogu koja je meni zanimljiva i da puknu, bas puknu ,,
zene su cudne, cesto plasiraju neku drugu sebe, a u stvari ona prava se boji
onda cam back muskarca koji zavoli onu drugu ,nije ono sto stvarno zelis, i nije to laganje  , to je samo nase drugo stanje u ljubavi, jer ljubav je nase drugo stanje, kad pokusamo bolji,
najgore sto ljudi urade pa ljubav pretvore u taktiku, i onda mere koje iz koje kuce kakva ce im biti deca
ciji su prijatelji vece face, koje bolje placen, i tako to iskonsko sa pocetka gubi moc, ne tudimo se biti bolji
i sve cesce za osobu koju smo do juce zvali srecom itd,, kazemo  <ma ko ga jebe>
i tako ko losi djaci traze se popravni pod istim zavesama.. dok je zivota  u nama
a ja mislim da je ljubav odricanje ,i danas mi kazu ti si budala ako u to verujes.

A me voleo, kitio zlatom, ucili smo zajedno nemacki, sa njim sa prvi put vodila ljubav,, i dalje je bilo lepo vreme u Podgorici, more na vratima, neko Zagradje , Sutomore , Budva, 
moji begovi na selo, ceznja, nisam bila u fazonu udavace nikada, kad bi me pitala rodbina kad ce svadba , ja bih govorila pitajte tetku  D, ona je na redu, ja i sad vjerujem da je brak budalastina,, ako nije posledica ludila kad zavetujes kosti svoje nekom a zivot je samo sloboda i poverenje,,,
mnogo sam citala ljubavne romane, svi su tako  pitki i nestvarni, ocito su me malo ostetili ko lose vino
pravili mi  prizmu loseg vidjenja, ali ne zalim..
rastali smo se u danu, kad me nerviralo sto njegov otac ide sa nama u kupovinu,,
zeleo je da mu rodim dete, 
a ja sam mu rekla ti si dete, i necu da budem s tobom, i odsetala ulicom Slobode kao sto to znaju devojke iz Podgorice, i bilo mi je zao, ali ... eto odsetala sam..

nikada se vise nismo sreli, sve sam sebe kasnije ubedjivala da je to bio zanos , mladost , nisam dobila ranu za uspomenu, i napisala nekoliko pesama ko svaki pacenik po rastanku
kasnije su mi stalno govorili da sam darovita da trebam pisati, a ja sam zelela domacina , da rodim tri sina , otvorim neku apoteku , zajebavam se sa starim ljudima , dok mi pricaju o ratu partizanima, o Krstu zelenasu o podeli na severnjake i cikotice , da su Niksicani zajebani i tako to...
 To su bile godine kad ni americkom reziseru ne bi bio dobro da je napravio takav scenario..
ljudi u starkama su postali nevidljivi, dosli su diselasi,,

golofovi, dileri, jeftine zene, sverc cigara , mnogo toga mozak je obrisao, valjda je to deo razuma..

devojka sa imenom T usla je u moj zivot onako kako ulazi u vecina poznanika , zemljacki , ista ulica itd
 drzala je do sebe recu cu samo da je sa primorja, sreli smo se u drugom gradu, gde se lecila od nesrecne ljubavi
 imala je momka , zestokog momka kako to vole sada da zovu, masina 200 konja, separei bussines, itd
ribi auto kartice, Top Hill, ovo ono, bila je lepa na svoj nacin, mada me uvek nerviralo njeno nosenje te lepote, poimanje zivota, ali imala j energiju, a ja sam vam ranije rekla da volim energicne ljude, 
i tako smo postale bliske, posle nekoliko godina princ iz snova razvijao je posao, kako to umeju reci.
 Nije vise imo vreme za nju, i ako u mermernoj kuci nema vlage , bilo je suza i tuge, i zelje lete iz nje kroz sve otvore, T je vozila nocu bez cilja, sopingovala Italija Bg, 
a onda jedne noci uhvatila je svog voljenog sa dve albanke , koje su ga oralno zadovoljavale, 
 pricala mi je da je htela d ga ubije , da se ubije, bili su zaruceni,,
 rekao je da mu one nista ne znace,,

sve moje price su vase price dragi moji citaoci, neke su vam se desile , neke ce se desiti
i lepe i lose, ovaj roman je konfuzan, kao  nase vreme , i nikad ne mislite da je fikcija ovo je zivot koji
ima krv  i oci
koji ima mrznje, strah, a sve u traganju za njom Ljubavlju, svako je mogao da ovo napise, manje vise
sa boljim ili losijim vokabularom, vekovima pre nas jedan par jedna ljubav bili su <JELENA ZENA KOJE NEMA>, bili su LAZA I LENKA,  a taj kukavicluk Laze i ANDRICA, ja vidim i u vecini nas 
koji nemamo snage ici do kraja, danas je sex dostupan , i mnogo misle to je ok, 
ljubav nije sex,, to neka bude poruka ove price, ljubav je inteligencija , licnost , kakarter , sto se mene tice vaznije mi je da li neko ume da voli nego da li je posten ,lep jer ljubav poput kise pere sve
a sve ostalo bez ljubavi je garav odzak naseg bica........




Нема коментара:

Постави коментар

  pesme moje su kopilad nastale u najcistijem bludu mene i mog zivota nepodojene dajem ih vama da ih spremite za zivot ja nisam istom vicna...