недеља, 19. август 2018.

 Boli me ovaj zivot , uzdahnu Tea, dok pogledom prati jos jednom saputnika, u svom kupeu, putujemo  prema Zapadu, dobrodrzeci gospodin ide u posetu sinu koja ceka bebu, ne bi se dalo zakluciti po izgledu, deluje sarmantno i njegovano, premda se vid duboke bore koje nastaju od neprestavanih noci, i odsustva orgazmicne mimike, delovao je prefinjeno, skoro bih mogla da ga zamislim pored sebe u nekom bazenu dalekih fensi destinacija, ali ledeno je gledao ljude i mene cak..

poceli smo pricu , tako sto sam trazila upaljac, nije  mi ponudio da upali cigaretu, samo mi rece, ovde se nadam nije dozvoljeno pusenje..
izasla s u hodnik ni tu ne bi smela ali predugo je vec od Hrvatske. a i ko zna sta rade kondukteri, sada obicno piu pivo i gledaju poluotvorena usta mldih putika,

Gospodine , hvala na upaljacu, preuzecu odgovornost ako se voz upali, a vi ne izgledate bas kao neko kom je do zivota , malo se nasalih!
I nije mlada damo , previse radim da bi mi plamen s vama u istom kupeu nesto veliko oduzeo, sem sto bi moja zena ostala bez sigurnih primanja..
Ah , te zene uvijek su one kamen spoticanja, nadam se da kao svaki Balkanac imate ljubavnicu, koja vam vida rane i olaksava budzet da se ne obogatite previse, pa upadnete poreskoj u oci, rekoh.

 Ne , nemam ljubavnicu prezirem to, zivim za svoj posao i svoje sinove, nadam se da ce to ceniti, prestar sam 64 god , da bi se vodao sa ljubavnicama.
Pa to je sjajno, raduje me da ima jos takvih muskararaca vasa zena je srecnica..
vjerujem da je to ljubav iz Gimnazije , samo te ljubavi umuju da potraju. i vjerujem da je lijepa

Nista od toga , ali sam dosledan, nema ljubavi odavno dosledan sam sebi, ima jos ljudi koji ostaju odai cak i svojim porazima , eto ja sam jedn od njih,casticu Vas kafom, ali odmah da Vam kazem ne zelim da se udvaram, salim se , mozda zelim , ali sam zaboravio...
no ipak dug je put Tea, vidim da drzite cvrsto zivot u rukama , to ste vi zene ovog vremena, sve same zelite , a muskarci vam dodju ko nuzno zlo il stvar prestiza,,
Da Gospodine , mi mozemo sve bar vecina, ali ste stekli los utisak, i mi kao nase bake zelimo, 
da nas neko voli, pazi , grdi, da radjamo decu, ali tesko je , nekako se bojimo  i muskaraca , a i  oni zena,
ko dva tabora, krecemo jedni pored drugih , sa istim zeljama , ali sa premalo volje ...

Steta, danas je zivot tako moderan, ja sam pisao pisma mojoj djevojci, cekao po mjesec dana odgovor.danas se mozemo i vidjeti preko camera, eto ja i zena zivio pod istim krovom, i dan dva se ponekad ne vidimo sem na rucku..

 Tea se zagleda u daljine , nazirao se Bec, pa da , ludo danas imaju sve i ne zele nista od toga, duze od jednog ljeta , jedne godine. da li neciji san traje koliko i njegov zivot, ili ovo lupanje sina na koji jurimo kroz njega ne dozvoljava da sanjamo, do krekecu zabe, i luljaju se stri camci. dok tao negde uicom Modene on, koji me drzao budnu nocima , drzi ruke neke klinke i sapuce, niko nema tako crne oci , mila
Placem unutra, u onom hodniku, gde ni pacov ne bi svratio, to je ona komora srca, pretvorena u spajz,
ona ponekad boli, kad pada lisce o Miholjdanu, valjda treba da je pospremim ali tu jos cuvam T, da se pokvare ti dani kad mi je uz Dunav teklo trista zivota isve sam jemu darovala...
Hej, odlutala si devojko, nadam se da matori starac rekao nesto lose//
Ne , ne Vi ste divni, samo ja imam neke probleme sa srcem idem u Hamburg da vidim o cemu se radi.. tamo su mi preporucili nekog Doktora...

Steta madi ste, jesam ali znate brzo se srce trosi, stres , slagah ovog covjeka, kako bi on razumeo da je srce zdravo, a pola njega paucina uhvatila , luljaju se eritrociti na tvojim usnama , dok mi svracas u snove , srecom , bucno je , probudim se da ne potraje , zaista bi me mogli greskom dati nekom Doktoru da leci srce kojem treba vanila i cahmir... 

Нема коментара:

Постави коментар

  pesme moje su kopilad nastale u najcistijem bludu mene i mog zivota nepodojene dajem ih vama da ih spremite za zivot ja nisam istom vicna...