понедељак, 7. јануар 2019.

BOŽIĆNA PRIČA

Bio je inzenjer, imào je blistav um, njime me opcinio, volio je svoj posao vise od bilo koga kog sam poznavala, ali nije mogao bez mene.
Upoznala sam nekog
Upoznao sam nekog..
Te reci nekad opredele zivot, ako ne bude izgovorene u pravo vreme.
Kosave dolaze, odnose i donose.
I uvek znamo da nisu pozeljne a ipak u nekima uzivamo, zavisno da li imas ruku za ruku ,kapu za glavu..
Bozic je, nadam se da su danas svi siti, ljubav je i onako meze koje moze i ne mora.
Ako niste sreli svog inzenjera
Da li je strah kljuc koji otvara ili zatvara ljude u svojim obmanama.
Cak i one koji odlicno predvidjaju komplikovane matematicke radnje vecini apstraktne i apsurdne.
Da li se ljudi plase i na Bozic, kad dolazi Spasitelj, ili jednako linijom manjeg otpora lome cesnicu gde je najtanja i uranjaju u miropomazanije.
Ljubav kao odrednica ljudska je ili sveta kategorija.
A opet ko voli , da li iko ostaje vjeran onom sto gubi, bio on Bog , otac , sin ili inzenjer sa mnogo snova naslonjenih na nizove slova i brojeva
Jednom sam u ruci drzala neke slicne nizove istih kazu da je to Isus drzao u ruci dok je bio na raspecu.
Bingo
Mozda je vizualizacija tad pocela stvaranje novog neopipljivog u zamenu za zivot koji boli
Mozda nas vera uci iluziji koju trebamo i najmodernijem obliku 3 d zivota, da nas ne bi boleo kraj.
Bilo kakav kraj.
Jer upkos umu, srcu i razumu jos ne uvidjamo ima li zivota posle.
Palimo li Badnjak zaista za toplu noc
Ili za novu zoru? I ako znamo da u Vitlejemu nikad ne raste hrast!
Ako je ljubav baklja zasto je gasimo vise puta, ne znajuci da li cemo opet goreti..
Mi nismo tu slucajno govori mi.
Nismo ni mogli dalje zato smo tu govorim.
Vjerujes li u Boga
Ne.
A ti
Vjerujem u sebe, Bog je tu.
Da.To je prihvatljivo govorim.
Nocas sigurno vjerujem da jeste.Umorile su se ruke dignute u molitvi nad stadom, a pisanje je dao slabima da ojacaju kroz ispoved.
Kad god vodite pisca pjesnika putopisca znajte da se ispoveda.za sve vas Gospodu, trazeci te puteve kojim se ne stize, a opet smo svi u putu i putnici od majcine utrobe, do povika .Mrtav je
I opet na put
Kome pitam
Ja cu tebi gde kod krenuo govori.
U redu cekam te inzenjeru
Nadam se da ces drugi put bolje izracunati vreme otapanja mog srca
Adio ludaco
Adio genije.
Mira D . Zivkovic
Odlomak Apokalipsa ljubavi

Нема коментара:

Постави коментар

  pesme moje su kopilad nastale u najcistijem bludu mene i mog zivota nepodojene dajem ih vama da ih spremite za zivot ja nisam istom vicna...